Datorn är itu men saknar bloggen

Jag har dammsugat ur min dator men inte prövat att starta den efteråt, men innan jag dammsuga den funkade den inte :( Nu ligger den på hyllan i garderoben. Borde pröva att koppla upp den och starta den igen.. Och fixa en ordentlig designen på bloggsidan. 

Nu börjar det likna vår ute och vi blir fyllda med mer energi! Den 27 tar jag en veckas semester från jobb och fyller även år den veckan, så hoppas på underbart väder då! Sen ska jag jobba hela sommaren vad jag vet nu iallafall!

Jag har tagit examen och är en undersköterska nu. Jag har sökt en tjänst i Ystad inom hemtjänsten med demensteam, nu jobbar jag på ett äldreboende. Igår ringde en kvinna från tjänsten jag sökt och ville att jag skulle komma på intervju! Hur spännande?! Hoppas jag får tjänsten och får lite nya utmaningar och erfarenheter! Jag trivdes jättebra i hemtjänsten i vintras när jag praktiserade där, det främjar min hälsa att jobba i hemtjänsten, mycket svårare att småäta.

Jag har även börjat träna crossfit igen och det känns så skönt att äntligen ha tiden, orken och lusten att träna. Märker redan att min kropp mår bättre! 



Kommentera här: