Arbetsintervju

Idag ska jag på en arbetsintervju direkt efter jobbet och jag hoppas verkligen att jag får tjänsten!
Sitter på tåget påväg till jobbet nu, och har packat väskan med ombyteskläder och skor. 

Igår åkte jag, Sanna och hennes mamma till badhuset, jag och Sanna åkte vattenrutchbanorna medan Sannas mamma simmade sedan tränade vi vattengympa tillsammans, det är så kul att leka. Sanna är väldigt lekfull av sig vilket är superbra då hon har två söner varav en är bebis 😍 

När jag kom hem från badet igårkväll så hade Frans lagat middag till mig, panerad fisk, potatis och skolans fisksås, godaste maten!! Jag hade choklad med hem till honom, efter middagen kollade vi på djurprogram i sängen, djurprogram är sååå roligt! Det finns så många söta och fina djur med så gulliga beteenden 😍 

(null)
Mina älsklingar ♥️

Kommentera här: